Dit samarbejde med BPA Service

Du er eksperten i dit eget liv. I fællesskab kortlægger BPA Service dine ønsker og behov, og finder det helt rigtige match til dig blandt vores kompetente og dygtige hjælpere.

En BPA-ordning, der er til at forstå

Privat pleje er en tillidssag

BPA Service har adskillige års erfaring med at administrere BPA-ordninger, og er godkendt af Socialtilsynet til at fungere som arbejdsgiver i BPA-ordninger over hele landet.

Tillid, tryghed og transparens er nøgleord i vores service, og vi sætter en ære i at levere kompetent og nærværende pleje uanset om du er bruger, hjælper, kommune eller region.

Vi sørger for den administrative del af BPA-ordningen, støtter dig i at varetage rollen som arbejdsleder for dine hjælpere, og hjælper dig med at skabe en værdig og selvhjulpen hverdag gennem en række forskellige ydelser.

Personlig og praktisk hjælp på dine præmisser

Privat pleje er en tillidssag. Derfor har BPA Service altid hjertet med, når vi leverer personlig og praktisk hjælp på dine præmisser.

Derfor har BPA Service altid hjertet med, når vi leverer personlig og
praktisk hjælp på dine præmisser.

Hele teamet i BPA Service er bevidste om, at plejen foregår i dit private hjem. Uanset om der er tale om en times pleje eller døgnpasning, så er vi der som gæster, og respekterer dine grænser og vaner.

Vi har bred erfaring i at passe og pleje mange forskellige patienttyper og sygdomsforløb, hvor vi leverer hjælp fra 6 til 24 timer i døgnet – både til unge og voksne. Vores ydelser er tilrettelagt i samarbejde med dig, og skræddersyet efter dine individuelle ønsker, behov og muligheder.

BPA Service tilbyder bl.a.:

  • Praktisk hjælp i hjemmet
  • Rengøring og oprydning
  • Personlig pleje
  • Aflastning og genoptræning
  • Ledsagelse til aktiviteter, indkøb eller aftaler.


Har du specifikke ønsker, skal du blot sige til, så finder vi den helt rette løsning.

Rekruttering og hjælp 24/7

BPA Service har et team af dedikerede, dygtige og empatiske medarbejdere, der altid har din trivsel som deres førsteprioritet.

Både vores faste hjælpere og vikarer udvælges, rekrutteres, trænes, efteruddannes og kvalitetstjekkes af os, inden de håndplukkes til de brugere, hjælperne bedst matcher med.

Vi er stolte over kvaliteten af vores hjælperes indsats, og i BPA Service sætter vi en ære i at behandle vores hjælpere godt – for jo bedre de har det, jo bedre pleje leverer de til dig.

Det er en tilgang, der virker, for både brugere og hjælpere i BPA-ordningen er mennesker, som vi har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med i rigtig mange år.

Som bruger af vores BPA-ordning skal du selv stå for jobbeskrivelser og jobopslag, men vi hjælper dig i rekrutteringsprocessen, sørger for ansættelseskontrakter, hjælper ved opsigelser og i administrering af de daglige opgaver, der er forbundet med at have ansatte.

Vi har base i Nordjylland, men vores BPA-ordning benyttes af brugere over hele Danmark. Er der sygdom eller udskiftning i dit team, står vi til rådighed og kan hjælpe i alle døgnets 24 timer.

En fast tilknyttet konsulent​

At få hjælp i dit eget hjem skal være en behagelig oplevelse. Samtidig skal det være rart for medarbejderne at gå på arbejde. Hvis I også kan have det sjovt sammen, så er matchet optimalt.

For at sikre, at kvaliteten i din pleje opretholdes og at dine behov altid dækkes, får du én fast konsulent tilknyttet hos BPA Service.

Konsulenten er til for dig, og støtter dig i lederrollen, hjælper dig og dit team med oplæring, vagtplaner og rådgivning, og har også kontakten til kommunen.

Konsulenten sørger også for, at dine hjælpere har de nødvendige hjælpemidler til at udføre deres opgaver, at dine opgaver kan udføres forsvarligt og at arbejdsmiljøet er sundt for alle involverede.

Ønsker du det, kommer konsulenten forbi mindst én gang om måneden, og er derudover også i løbende dialog med dig. Skulle der opstå en situation, hvor du har akut brug for hjælp, er konsulenten blot et opkald væk.